Το GARAGE 21 «άσπρισε» και επαναλειτουργεί
Σωτήρης Μπουχάγιαρ
14 Μαρτίου 2022
/ 15:29
Γράφει ο Σωτήρης Μπουχάγιαρ, χορογράφος
Την Παρασκευή 11 Μαρτίου του 2022, το Σάββατο, Κυριακή και Δευτέρα, οι αδελφές Ράντου, Ευαγγελία και Μαίρη, επέλεξαν για την επαναλειτουργία του πολυχώρου τους στην περιοχή Κουλίνες επί της Εθνικής Πέλεκα.
Το GARAGE 21 είχε αναστείλει την λειτουργία του λόγω των γνωστών καταστάσεων της πανδημίας και πολύ είχε λείψει στους φιλότεχνους και ειδικά στους λάτρεις της τέχνης του χορού.
Η πρώτη έκπληξη, ο χώρος. Τον αφήσαμε μαύρο. Μας υποδέχτηκε κάτασπρος. Λιτός μα απόλυτα λειτουργικός, αμέσως σε περιέβαλε με λάμψη, διαφάνεια, ειλικρίνεια.
Μόλις ξεκίνησε η παράσταση οι εκπλήξεις διαδέχονταν η μια την άλλη. Minimal σκηνικό και στην σκηνή ένα σκαμπό, μια σανίδα, με τις φωτιστικές βέργες στο πάτωμα να διαχέουν στο χώρο έναν γλυκό φωτισμό.
Η πρώτη εμφάνιση της καταξιωμένης ερμηνεύτριας στη σκηνή, δεν μπορούσε να μην σε προκαταβάλει για την ποιότητα που θα ακολουθούσε στην εξέλιξη του έργου.
Με ένα καθημερινό μπλουζάκι και μια φόρμα εμφανίστηκε και όμως σε έπειθε ότι φορούσε το πιο περίτεχνο κουστούμι. Απλή, λιτή, γλυκιά, δυναμική, ρομαντική φιγούρα, σε καθήλωνε με την ειλικρίνεια και την άψογη τεχνική της. Σε κάποια «στάσιμα» της χορογραφίας, καθώς έβλεπες το profile της Ευαγγελίας Ράντου με τα τόσο πλαστικά και ατελείωτα χέρια, ο νους έτρεχε σε προσωπογραφία του Βερμέερ.
Ωραία κίνηση, ωραία σύλληψη θέματος και χορογραφίας. Λειτουργώντας με την σανίδα κάποια στιγμή η ερμηνεύτρια θύμιζε γυναικείο εσταυρωμένο, που ήρθε για να επανατοποθετήσει την άποψη πολλών υπευθύνων της κρατικής μηχανής για την αδιαφορία τους προς την τέχνη του χορού και τους ανθρώπους που την υπηρετούν.
Και μια προσωπική μου εκμυστήρευση. Βαριέμαι και εκνευρίζομαι αφάνταστα με τα χορευτικά solo που αρχίζουν και ξεχνούν να τελειώσουν, επιδιδόμενα σε μια ατελείωτη πολυλογία χωρίς λόγο και αποτέλεσμα.
Μπράβο Βαγγελιώ Ράντου που και αποτέλεσμα έδωσες και λόγο σοβαρό είχες με το θέμα, την τεχνική και την ευαισθησία σου. Γνωρίζεις πολύ καλά να κρατάς τον θεατή σου, μικρό ή μεγάλο, ειδικό ή μη, σε εγρήγορση και να μεταδίδεις τα μηνύματά σου σε όλους.
Η μουσική επένδυση του έργου λες και βγήκε από την ίδια μήτρα της χορογραφίας, έδεσε με το αρτιότερο αποτέλεσμα. Μπράβο στον Σωτήρη Καλοδίκη που την συνέθεσε.
Ωραίος φωτισμό και το βίντεο εξαιρετικό. Αναφορά και στις καλές φωτογραφίες της παραγωγής.
Τέλος ένα μεγάλο μπράβο στην Μαίρη Ράντου για το τρέξιμο του project και την καλλιτεχνική υποστήριξη. Βεβαίως περιμένουμε να δούμε και αυτήν στη σκηνή μια και γνωρίζουμε τις ικανότητές της.
Ευχή, το GARAGE 21 να συνεχίσει για πολλά χρόνια να δίνει στον τόπο μας, Τέχνη και καλλιτεχνική παιδεία και να βοηθηθεί από την αυτοδιοίκηση ώστε να μπορεί να παρουσιάζει νέες προτάσεις και καλλιτεχνικά ρεύματα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΟΥΧΑΓΙΑΡ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ
Το GARAGE 21 είχε αναστείλει την λειτουργία του λόγω των γνωστών καταστάσεων της πανδημίας και πολύ είχε λείψει στους φιλότεχνους και ειδικά στους λάτρεις της τέχνης του χορού.
Η πρώτη έκπληξη, ο χώρος. Τον αφήσαμε μαύρο. Μας υποδέχτηκε κάτασπρος. Λιτός μα απόλυτα λειτουργικός, αμέσως σε περιέβαλε με λάμψη, διαφάνεια, ειλικρίνεια.
Μόλις ξεκίνησε η παράσταση οι εκπλήξεις διαδέχονταν η μια την άλλη. Minimal σκηνικό και στην σκηνή ένα σκαμπό, μια σανίδα, με τις φωτιστικές βέργες στο πάτωμα να διαχέουν στο χώρο έναν γλυκό φωτισμό.
Η πρώτη εμφάνιση της καταξιωμένης ερμηνεύτριας στη σκηνή, δεν μπορούσε να μην σε προκαταβάλει για την ποιότητα που θα ακολουθούσε στην εξέλιξη του έργου.
Με ένα καθημερινό μπλουζάκι και μια φόρμα εμφανίστηκε και όμως σε έπειθε ότι φορούσε το πιο περίτεχνο κουστούμι. Απλή, λιτή, γλυκιά, δυναμική, ρομαντική φιγούρα, σε καθήλωνε με την ειλικρίνεια και την άψογη τεχνική της. Σε κάποια «στάσιμα» της χορογραφίας, καθώς έβλεπες το profile της Ευαγγελίας Ράντου με τα τόσο πλαστικά και ατελείωτα χέρια, ο νους έτρεχε σε προσωπογραφία του Βερμέερ.
Ωραία κίνηση, ωραία σύλληψη θέματος και χορογραφίας. Λειτουργώντας με την σανίδα κάποια στιγμή η ερμηνεύτρια θύμιζε γυναικείο εσταυρωμένο, που ήρθε για να επανατοποθετήσει την άποψη πολλών υπευθύνων της κρατικής μηχανής για την αδιαφορία τους προς την τέχνη του χορού και τους ανθρώπους που την υπηρετούν.
Και μια προσωπική μου εκμυστήρευση. Βαριέμαι και εκνευρίζομαι αφάνταστα με τα χορευτικά solo που αρχίζουν και ξεχνούν να τελειώσουν, επιδιδόμενα σε μια ατελείωτη πολυλογία χωρίς λόγο και αποτέλεσμα.
Μπράβο Βαγγελιώ Ράντου που και αποτέλεσμα έδωσες και λόγο σοβαρό είχες με το θέμα, την τεχνική και την ευαισθησία σου. Γνωρίζεις πολύ καλά να κρατάς τον θεατή σου, μικρό ή μεγάλο, ειδικό ή μη, σε εγρήγορση και να μεταδίδεις τα μηνύματά σου σε όλους.
Η μουσική επένδυση του έργου λες και βγήκε από την ίδια μήτρα της χορογραφίας, έδεσε με το αρτιότερο αποτέλεσμα. Μπράβο στον Σωτήρη Καλοδίκη που την συνέθεσε.
Ωραίος φωτισμό και το βίντεο εξαιρετικό. Αναφορά και στις καλές φωτογραφίες της παραγωγής.
Τέλος ένα μεγάλο μπράβο στην Μαίρη Ράντου για το τρέξιμο του project και την καλλιτεχνική υποστήριξη. Βεβαίως περιμένουμε να δούμε και αυτήν στη σκηνή μια και γνωρίζουμε τις ικανότητές της.
Ευχή, το GARAGE 21 να συνεχίσει για πολλά χρόνια να δίνει στον τόπο μας, Τέχνη και καλλιτεχνική παιδεία και να βοηθηθεί από την αυτοδιοίκηση ώστε να μπορεί να παρουσιάζει νέες προτάσεις και καλλιτεχνικά ρεύματα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΟΥΧΑΓΙΑΡ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ