Μαγική Βραδιά λυρικού τραγουδιού…για λίγους, στο Βενετσιάνικο Πηγάδι (ΦΩΤΟ)
Ενθουσίασε το κοινό η δεύτερη εκδήλωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Κέρκυρας, αρκετοί όμως δεν χώρεσαν στη μικρή πλατεία
Η σοπράνο April Koyejo-Audiger, ο μπάσο-βαρύτονος Γιώργος Παπαδημητρίου και η πιανίστα Dearbhla Collins ένωσαν το απαράμιλλο ταλέντο τους σε μια βραδιά, που χαρακτηρίστηκε από ερμηνείες που έχουν πολλά χρόνια να ακουστούν στην Κέρκυρα, (ενδεχομένως από την εποχή που οι κλασσικές όπερες αντηχούσαν στην αίθουσα του πάλαι ποτέ Δημοτικού Θεάτρου ).
Η σοπράνο April Koyejo-Audiger, ο μπάσο-βαρύτονος Γιώργος Παπαδημητρίου και η πιανίστα Dearbhla Collins ένωσαν το απαράμιλλο ταλέντο τους
Οι ερμηνευτές, εκμεταλλευόμενοι την υπέροχη ακουστική του χώρου, παρουσίασαν ένα πρόγραμμα που μάγεψε το κοινό και έφερε μνήμες στους παλαιότερους. Μνήμες από μια εποχή που δεν υπήρχε σπίτι στην Κέρκυρα, που να μην διαθέτει ένα – δύο δίσκους κλασσικής όπερας και που ακόμα και οι ψαράδες στον κόλπο της Γαρίτσας δήλωναν ειδικοί επί του θέματος.Οι καλλιτέχνες παρουσίασαν άριες και ντουέτα από διάσημα έργα των Puccini και Mozart έως τον Gershwin και τον Duke Ellington.
ΦΩΤΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΟΥΚΑΚΗΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Όπως πληροφορούμαστε, η εταιρία παραγωγής διάλεξε την Πλατεία Κρεμαστής, να είναι ο χώρος διεξαγωγής της συγκεκριμένης συναυλίας, λόγω της πολύ καλής ακουστικής του χώρου, καθώς και ότι αυτός βρίσκεται στην καρδιά της Παλιάς Πόλης.
Η σοπράνο April Koyejo-Audiger. ΦΩΤΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΟΥΚΑΚΗΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Στην εκδήλωση συνεισέφερε και το εστιατόριο που βρίσκεται στην πλατεία, προσφέροντας καρέκλες για τους ακροατές και παραχωρώντας το χώρο για να χρησιμοποιηθεί ως παρασκήνιο για τους συντελεστές. Σύμφωνα με πηγές της παραγωγής, συνολικά στήθηκαν γύρω στις 90 καρέκλες, τριάντα εκ των οποίων ήταν δεσμευμένες για τους επισήμους.
ΦΩΤΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΟΥΚΑΚΗΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Ο χώρος που απέμεινε, μπόρεσε να χωρέσει γύρω στα 100-150 άτομα που παρακολούθησαν την συναυλία όρθιοι. Το γεγονός αυτό, ότι η χωρητικότητα ήταν περιορισμένη, προκάλεσε αντιδράσεις, κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα, με αρκετούς που δεν χώρεσαν, να αναρωτιούνται «για ποιους τελικά γίνεται αυτό το Φεστιβάλ».