Μάτια μου η Ελλάδα*
Δύσκολα ανοίγει μια συζήτηση και πολύ δυσκολότερα γίνονται ενέργειες για την συνολική υπέρβαση της παραβίασης κάθε κανόνα φυσιολογικής ζωής και αρμονικής διαβίωσης, εκεί όπου παραδίδονται στα στοιχειά της φύσης και την αναπόφευκτη (;) ανθρώπινη, καταστροφική παρέμβαση.
Όσα χρόνια κι αν περάσουν, οι καλοκαιρινές, φονικές πυρκαϊές θα εκθέτουν σε κίνδυνο τους πολίτες και τις περιουσίες τους και σε θυμηδία τους πολιτικούς. Οι δεύτεροι επαναλαμβάνουν χρόνο με τον χρόνο τις ίδιες ακριβώς κοινοτυπίες αναλόγως με την θέση τους στη διοίκηση ή την αντιπολίτευση. Συμπληρωματική της εναλλαγής πομφολύγων η μαξιμαλιστική επωδός για τις ελλείψεις αεροπλάνων, προσωπικού, πυροσβεστών κλπ. Ρητορική που συνολικά παραπέμπει αβίαστα στην επόμενη κρίση των χειμωνιάτικων πλημμυρών λίγο πριν δηλ. τις προσεχείς φονικές πυρκαϊές!
Τώρα με την ευκαιρία προστέθηκαν και τα αγήματα των εθελοντών των πολιτικών κομμάτων, που φωτογραφίζονται και διανέμονται στα σόσιαλ, σε επίρρωση του ενδιαφέροντος του φορέα σε αντίθεση βεβαίως με τους ανταγωνιστικούς φορείς, που προδήλως αδιαφορούν. Έτσι και ο περιφερειάρχης φωτογραφήθηκε... τόπλες ενώ αντίπαλος πρώην αφού φωτογραφήθηκε στη φωτιά με πουκάμισο κάθησε στο τηλεοπτικό πάνελ με φωσφορίζον μπουφάν εργασίας, παραπέμποντας στον αλήστου, Κωστάκη τον β' τον μεγαλοπρεπή, που προήδρευε αυγουστιάτικα στο συντονιστικό για τις φωτιές που κατέκαψαν τότε την Πελοπόννησο με τζάκετ εκστρατείας, όπως ο Μπους στους δίδυμους πύργους!
Δύσκολα ανοίγει μια συζήτηση και πολύ δυσκολότερα γίνονται ενέργειες για την συνολική υπέρβαση της παραβίασης κάθε κανόνα φυσιολογικής ζωής και αρμονικής διαβίωσης, εκεί όπου παραδίδονται στα στοιχειά της φύσης και την αναπόφευκτη (;) ανθρώπινη, καταστροφική παρέμβαση.
Ο λόγος γίνεται για την υπερσυσσώρευση ανθρώπων και δραστηριοτήτων αυθαιρέτως στους άλλοτε προνομιούχους τόπους, όπου η πρόβλεψη και η φροντίδα καθίσταται αδύνατη, από εκείνους που συνειδητά παραβλέπουν τις προϋποθέσεις χωρητικότητας και οργάνωσης του χώρου.
Και πάλι αναζητούνται εξιλαστήρια στους εκπροσώπους των Αρχών, που το κακό έγινε στη βάρδια τους, αδιαφορώντας για τις προφανείς μεγάλες αιτίες της επανάληψης των καταστροφών: Τον υδροκεφαλισμό της χώρας, που διατηρεί τον μισό της πληθυσμό και πάνω, γύρω από το διοικητικό της κέντρο από το τέλος του β' παγκοσμίου πολέμου και μετά, ενισχύοντάς τον μάλιστα και με μια συμφορητική Ολυμπιάδα, από τον πάντοτε και τώρα κυβερνητικό εκσυγχρονισμό, ώστε να καταστήσει εντέλει ανήκεστη τη βλάβη. Ύβρις, προφανής συνθήκη καθυστέρησης που έγινε φονικά επικίνδυνη.
* Κοίτα μια νύχτα, Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος, Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΙΤΗΣ
Είναι ο εκδότης - διευθυντής της Ενημέρωσης. Έχει σπουδάσει και εργαστεί ως μηχανικός και ηλεκτρονικός. Δημοσιογραφεί από τις αρχές της δεκαετίας του 1980. Έχει συνεργαστεί με σχεδόν όλες τις αθηναϊκές εφημερίδες. Διετέλεσε πρόεδρος του Συνδέσμου Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων, τον οποίον υπηρέτησε και από τη θέση του γενικού γραμματέα στο δ.σ. επί οκτώ χρόνια. Πιστεύει πως η ισχυρότερη ιδιότητα του δημοσιογράφου στην ενημέρωση είναι το ενδιαφέρον του για τα κοινά και στην επικοινωνία η έντιμη και ανιδιοτελής διαμεσολάβηση.