Δευτέρα 23.12.2024 ΚΕΡΚΥΡΑ

Παράσταση Χορού Trajectory: A Tragedy of a Victory vs Touching.just

Garage Performing Arts Center
08 Μαΐου 2018 / 06:51
ΕΛΕΝΗ ΚΟΡΩΝΑΚΗ

ΚΕΡΚΥΡΑ. Το Garage Performing Arts Center (Εθνική Πέλεκα, Κουλίνες) παρουσιάζει την Κυριακή 13 Μαΐου

 στις 21: 00, τρεις ερμηνευτές της νέας γενιάς χορευτών, τον Άρη Παπαδόπουλο, τη Μάρθα Πασακοπούλου και την Μαργαρίτα Τρίκκα, οι οποίοι συστήνονται αυτή τη φορά ως δημιουργοί, με δύο ιδιαίτερα ντουέτα που πραγματεύονται κινητικά την ένωση των δύο, τους δύο ως ένα ή τους δύο που τείνουν να γίνουν ένα, από διαφορετικές αφετηρίες το καθένα.
Η Μαργαρίτα Τρίκκα, με το έργο της Trajectory: A Tragedy of a Victory μας θέτει αντιμέτωπους με ένα σύστημα που λειτουργεί ως όλον, ένα ζευγάρι που δε χωρίζεται ποτέ και έχει μια αέναη, κυκλική και σπειροειδή κίνηση, ενώ ο Άρης Παπαδόπουλος και η Μάρθα Πασακοπούλου με το touching.just πειραματίζονται κινητικά με την έννοια του «μαζί» ή «σχεδόν μαζί» ή «πώς μαζί;», ακολουθώντας δυο διαφορετικές, σχεδόν αντιθετικές δραματουργικές προσεγγίσεις.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΤΡΙΚΚΑ | Trajectory: A tragedy of a victory
Με αφορμή το δοκίμιο του GeorgeSteiner “Δέκα (πιθανοί) λόγοι για τη μελαγχολία της σκέψης” το έργο επιχειρεί να ερευνήσει κινητικά τη λειτουργία της σκέψης και να παρουσιάσει το κωμικοτραγικό του ανθρώπινου νου. Κάτι τόσο εξαιρετικό αλλά και τόσο αδύναμο ταυτόχρονα. Κι εν τέλει διερωτάται με τη σειρά του αν όντως το σκέπτεσθαι εστί μελαγχολείν. Αν η σκέψη φυλακίζει ή απελευθερώνει.
Πρόκειται για ένα ντουέτο το οποίο αποτελεί ένα σύστημα που λειτουργεί ως όλον, δε χωρίζεται ποτέ και έχει μια αέναη, κυκλική και σπειροειδή κίνηση, πάντα με την ίδια φορά. Πάνω σε αυτή την κινητική βάση της τροχιάς που διαγράφει ένα σώμα στο χώρο και στο χρόνο (trajectory), στήνεται το κομμάτι, το οποίο υπάγεται ξεκάθαρα στους νόμους της φυγόκεντρου και της κεντρομόλου.
Το Trajectory: a Tragedyofa Victory έκανε πρεμιέρα στο Arcfor Dance 2016 / Νέοι Χορογράφοι και στη συνέχεια παρουσιάστηκε στο Akropoditi Dance Festival 2016 (Σύρος), Internationales Performance Festival 2017 (Mainz),Φεστιβάλ Ρεματιάς 2017, Masdanza Contemporary Dance Festival 2017 και Masdanza xtension Tenerife, στο θέατρο Πόλις (Αθήνα) ενώ έχει κληθεί στο International Festival Agitart: Figueresesmou 2018.
Trailer: https://vimeo.com/164112712
Συντελεστές:
Σύλληψη / Χορογραφία: Μαργαρίτα Τρίκκα
Ερμηνεία: Κάντυ Κάρρα , Λία Χαμηλοθώρη
Δραματουργική επεξεργασία: Δήμητρα Μητροπούλου
Μουσική σύνθεση: Sancho 003
Ηχοληψία / Επεξεργασία ήχου: Βαγγέλης Λάππας
Κοστούμια: Άρτεμις Φλέσσα
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Βίντεο / Φωτογραφίες; Μάνος Αρβανιτάκης
ΑΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ & ΜΑΡΘΑ ΠΑΣΑΚΟΠΟΥΛΟΥ | Touching.just
Μεταξύ 2016-17 ο Άρης και η Μάρθα ανέπτυξαν και παρουσίασαν την πρώτη τους κοινή χορογραφική δουλειά με τίτλο touching.just , η οποία παρουσιάστηκε στο Θέατρο Πόλη (Απρίλιος 2017) και ARC for Dance Festival (Οκτώβριος 2017). Με αυτό το έργο επιλέχθηκαν ως Αerowaves Twenty18 Artists το οποίο παρουσίασαν στο Spring Forward Festival 2018  στην Σόφια, Βουλγαρία (Μάρτιος 2018).
Το touching.just , περιστρέφεται γύρω από τις σύντομες, επεισοδιακές συναντήσεις των δύο performer, σε μια προσπάθεια να συνδεθούν και να αλληλεπιδράσουν. Περνώντας διαδοχικά στην πορεία τους από άβολες ή περισσότερο οικείες καταστάσεις, αναζητούν τον κοινό τόπο. Σχεδόν! Ένας ρυθμός κίνησης και ήχου, που οδηγεί σε μη γραμμικές αναγνώσεις.  Το έργο μιλά για τον συντονισμό με τον ‘άλλο’ και τη διαπραγμάτευση των ορίων στο ‘μαζί’ ως κοινή απόφαση, όπου το πώς, το πότε και το γιατί βρίσκονται σε διαρκή αναζήτηση.
Trailer: https://vimeo.com/246970793
Συντελεστές:
Χορογραφία / Ερμηνεία: Άρης Παπαδόπουλος – Μάρθα Πασακοπούλου
Φωτισμοί: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
Ηχητικός σχεδιασμός / set: Άρης Παπαδόπουλος – Μάρθα Πασακοπούλου
Graphics: Χρυσούλα Κοροβέση – Μάριος Γαμπιεράκης
Βίντεο / Φωτογραφίες; ΜάνοςΑρβανιτάκης
Rehearsal studio: Scoop Move Studio
Τιμή εισιτηρίου: 10€
Προπώληση εισιτηρίων: www.ticketbox.gr | Ευγ. Βουλγάρεως & Μοντσενίγου 1
Κρατήσεις θέσεων: +30 6979146582

ΕΛΕΝΗ ΚΟΡΩΝΑΚΗ

Εργάζεται στις Εκδόσεις Ενημέρωση από το 1990 σε θέσεις υψηλής ευθύνης. Ειδικεύεται στις δημόσιες σχέσεις, το ελεύθερο και το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ.