Αθλητικές και καλλιτεχνικές δράσεις των μαθητών από το Γυμνάσιο Αμφιπαγιτών, Ανδρέας Κάλβος
«Σιδάρι, ταξίδι στο χρόνο» - ένα ταξίδι σε παλιές εποχές και Ημέρα Αθλητισμού
«Σιδάρι, ταξίδι στο χρόνο» - ένα ταξίδι σε παλιές εποχές
Στο πλαίσιο του προγράμματος «Σιδάρι, ταξίδι στο χρόνοα» που εκπονεί για 2η χρονιά η εκπαιδευτικός Αθηνά Κεχρή από το Γυμνάσιο Αμφιπαγιτών, Ανδρέας Κάλβος, οι μαθητές της Α’ γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το βιωματικό εργαστήρι που πραγματοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό Ελένη Αρμένη.
Χρησιμοποιώντας λουλούδια και φυτά της περιοχής, έβαψαν με απλό και μηχανικό τρόπο λευκά υφάσματα με καταπληκτικά σχέδια και χρώματα!
Ο σκοπός ήταν να ταξιδέψουν οι μαθητές σε εποχές που ο προϊστορικός άνθρωπος χρησιμοποιούσε φυσικές πρώτες ύλες, για να αποτυπώσει βιώματα και συναισθήματα της καθημερινότητάς του.
Ημέρα Αθλητισμού
Το Γυμνάσιο Αμφιπαγιτών – Ανδρέας Κάλβος συμμετείχε στην 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δράσεις της αθλητικής ημέρας πραγματοποιήθηκαν με τη συμβολή όλων των εκπαιδευτικών μα κυρίως της Σοφίας Παπαχρήστου, καθηγήτριας Φυσικών Επιστημών του Σχολείου, που τις οργάνωσε και συντόνισε με επιτυχία, καθώς ακόμη δεν είχε τοποθετηθεί στο σχολείο εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής!
Οι μαθητές του σχολείου επισκέφθηκαν το γήπεδο των Αυλιωτών και στο πνεύμα της Ημέρας Αθλητισμού, εκτός από τα συνηθισμένα ομαδικά παιχνίδια (ποδόσφαιρο και μπάσκετ), έπαιξαν παραδοσιακά παιχνίδια προηγουμένων γενιών.
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες των 20 κι έπαιξαν τα παρακάτω παιχνίδια.
Ομαδικό σχοινάκι
Δίνουμε σε 2 παιδιά τις άκρες από ένα σχοινί. Αυτά περιφέρουν το σχοινί ώστε να σχηματιστεί «κοιλιά». Τα υπόλοιπα παιδιά προσπαθούν να μπουν μέσα και να αναπηδήσουν, χωρίς να ακουμπήσουν το σχοινί. Μόλις κάποιο παιδί ακουμπά το σχοινί, το παιχνίδι σταματά. Η κάθε υποομάδα έχει 2 ευκαιρίες. Χρονομετρούμε την κάθε προσπάθεια.
Χαλασμένο Τηλέφωνο
Οι παίκτες κάθονται σε κύκλο και ορίζουν έναν παίκτη που θα αρχίσει το παιχνίδι και ο οποίος θα ψιθυρίσει μια λέξη στον διπλανό του. Εκείνος με τη σειρά του θα ψιθυρίσει τη λέξη που άκουσε στον επόμενο κλπ. Στόχος είναι να φτάσει η σωστή λέξη στα αυτιά του τελευταίου παίκτη.
Οι λέξεις: πολυώνυμο, εξάχνωση, υστεροφημία, κτερίσματα, ενανθρώπιση, διαφωτισμός, κακώσεις, ποιότητα, εκκαθάριση, φορτίο, εξουδετέρωση, εξάτμιση, αναπαραγωγή, ζυγωτό, ευκαρυωτικά, χλωροπλάστης, φωτοσύνθεση, κατακόμβη.
ΕΛΕΝΗ ΚΟΡΩΝΑΚΗ
Εργάζεται στις Εκδόσεις Ενημέρωση από το 1990 σε θέσεις υψηλής ευθύνης. Ειδικεύεται στις δημόσιες σχέσεις, το ελεύθερο και το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ.