Ένα εξαιρετικο ρεσιτάλ πιάνου από την Hideyo Harada
Ιόνιος Ακαδημία
07 Φεβρουαρίου 2017
/ 09:51
Στο πλαίσιο του σεμιναρίου στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου
ΚΕΡΚΥΡΑ. Συνεπής στο ραντεβού της με τους φίλους της πιανιστικής μουσικής στην Κέρκυρα, ήταν για μία ακόμη φορά η Hideyo Harada. Το ρεσιτάλ της διεθνώς καταξιωμένης Γιαπωνέζας πιανίστα πραγματοποιήθηκε στην Ιόνιο Ακαδημία, την Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου.
Στο πρώτο μέρος του ρεσιτάλ η Harada ερμήνευσε τη μεταγραφή για πιάνο από τον Ferruccio Busoni της Chaconne από την Παρτίτα για βιολί Νο2 σε Ρε ελάσσονα, του Johann Sebastian Bach, καθώς και την τετραμερή Wanderer Fantasie (Op.15) του Franz Schubert. Στο δεύτερο μέρος, πάντοτε με τη χαρακτηριστική άνεση που διακρίνει το παίξιμό της, η Harada παρουσίασε δύο ακόμη πολύ σημαντικά έργα του πιανιστικού ρεπερτορίου. Ο λόγος για το Vallée d’ Obermann από την πρώτη (Première année: Suisse, S.160) εκ των τριών σουιτών της σειράς Années de pèlerinage του Franz Liszt και, τέλος, τις Παραλλαγές πάνω σε ένα θέμα του Corelli (Op.42) του Sergei Rachmaninoff. Απολύτως αναμενόμενο και το διπλό encore μετά το επίμονο χειροκρότημα του (ολιγάριθμου, δυστυχώς) κοινού, που απόλαυσε ένα εξαιρετικό ρεσιτάλ.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το εν λόγω ρεσιτάλ ήταν ενταγμένο στο πλαίσιο του σεμιναρίου πιάνου που πραγματοποίησε η Hideyo Harada το διάστημα 4-7 Φεβρουαρίου και το οποίο συνδιοργανώθηκε από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου και το Piano Plus Festival.
Στο πρώτο μέρος του ρεσιτάλ η Harada ερμήνευσε τη μεταγραφή για πιάνο από τον Ferruccio Busoni της Chaconne από την Παρτίτα για βιολί Νο2 σε Ρε ελάσσονα, του Johann Sebastian Bach, καθώς και την τετραμερή Wanderer Fantasie (Op.15) του Franz Schubert. Στο δεύτερο μέρος, πάντοτε με τη χαρακτηριστική άνεση που διακρίνει το παίξιμό της, η Harada παρουσίασε δύο ακόμη πολύ σημαντικά έργα του πιανιστικού ρεπερτορίου. Ο λόγος για το Vallée d’ Obermann από την πρώτη (Première année: Suisse, S.160) εκ των τριών σουιτών της σειράς Années de pèlerinage του Franz Liszt και, τέλος, τις Παραλλαγές πάνω σε ένα θέμα του Corelli (Op.42) του Sergei Rachmaninoff. Απολύτως αναμενόμενο και το διπλό encore μετά το επίμονο χειροκρότημα του (ολιγάριθμου, δυστυχώς) κοινού, που απόλαυσε ένα εξαιρετικό ρεσιτάλ.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το εν λόγω ρεσιτάλ ήταν ενταγμένο στο πλαίσιο του σεμιναρίου πιάνου που πραγματοποίησε η Hideyo Harada το διάστημα 4-7 Φεβρουαρίου και το οποίο συνδιοργανώθηκε από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου και το Piano Plus Festival.