Σάββατο 02.11.2024 ΚΕΡΚΥΡΑ

Χάθηκε η μάχη με το χρόνο για το θέατρο του Μον-Ρεπό

Μον-Ρεπό
28 Ιουνίου 2017 / 21:33

Από το καλοκαίρι το 2016 που εκδόθηκε έκθεση επικινδύνου για το υπαίθριο θέατρο «Ρένα Βλαχοπούλου» στο Μον-Ρεπό, οι καλλιτεχνικές παραστάσεις δεν έχουν ουσιαστικά στέγη στο νησί.

ΚΕΡΚΥΡΑ. Ελάχιστες παραστάσεις θα φιλοξενήσει και φέτος το θέατρο του Μον-Ρεπό. Οι εργασίες συντήρησης που έχουν διακοπεί εδώ και δέκα τουλάχιστον μέρες, έβγαλαν εκτός προγραμματισμού την αποπεράτωση των εργασιών συντήρησης με αποτέλεσμα το ΔΗΠΕΘΕ Κέρκυρας να αναγκαστεί να ακυρώσει τουλάχιστον 20 θιάσους που είχαν συμπεριλάβει την Κέρκυρα στις περιοδείες τους. Η μελέτη επισκευής – αναστήλωσης του ξύλινου θεάτρου ήταν έτοιμη από την αρχή του Φλεβάρη, οπότε και κατατέθηκε στην αρχαιολογία προς έγκριση. Οι εργασίες ξεκίνησαν στις αρχές Ιουνίου με τη διαβεβαίωση από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο ότι μέσα Ιουλίου το θέατρο θα είναι έτοιμο να φιλοξενήσει παραστάσεις. Μια αυτοψία της Εφορείας Αρχαιοτήτων, διαπίστωσε ωστόσο κάποιες αυθαίρετες κατασκευές που δεν συμπεριλαμβάνονταν στην αρχική αδειοδότηση του 2000  και είχε ως αποτέλεσμα να δοθεί εντολή διακοπής των εργασιών έως ότου προσκομιστούν επιπλέον στοιχεία από τις Τεχνικές Υπηρεσίες. Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Νίκος Αναστασόπουλος δήλωσε στην Καθημερινή Ενημέρωση ότι οι εργασίες πολύ σύντομα θα ξαναρχίσουν και εκτιμά ότι οι καλοκαιρινές παραστάσεις  θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με το πρόγραμμα.



Ο πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Στέφανος Κυπριώτης ωστόσο δεν συμμερίζεται την άποψή του. Θεωρεί ότι ο χρόνος που χάθηκε ήταν καθοριστικός. Αναγκάστηκε μάλιστα να ακυρώσει είκοσι περίπου παραστάσεις με ό, τι αυτό σημαίνει για την εικόνα του καλλιτεχνικού γίγνεσθαι στο νησί. «Δεν μπορώ να πάρω το ρίσκο να κάνω συμφωνητικά με θιάσους, είναι πολύ παρακινδυνευμένο. Οι θεατρικές παραγωγές έχουν έξοδα, απαιτούν προγραμματισμό». Εκτιμά πως η σεζόν για το Ρένα Βλαχοπούλου είναι χαμένη και ότι «ίσως να προλάβουμε από τον Αύγουστο και μετά και μόνο με συμφωνίες της τελευταίας στιγμής». 

Οι παρεμβάσεις είναι επικεντρωμένες κυρίως στην αποκατάσταση του συστήματος κερκίδων με αντικατάσταση όλων των πατημάτων και τοποθέτηση 638 καθισμάτων, αντικατάσταση δαπέδου σκηνής, διαμόρφωση τμήματος σε συγκρότημα κοινοχρήστων W.C. ανδρών και γυναικών, καθώς επίσης και  αντικατάσταση της καμπίνας ελέγχου ήχου και  φωτισμού και των αποδυτηρίων των καλλιτεχνών.