Τετάρτη 24.06.2026 ΚΕΡΚΥΡΑ

Νότια Κέρκυρα: Ξεκίνησε η αποκομιδή των απορριμμάτων

ΦΩΤΟ@ΜΩΡΑΪΤΙΚΑ/Spiros Kompsas
ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
23 Ιουνίου 2026 / 11:28
ΕΛΕΝΗ ΚΟΡΩΝΑΚΗ

Η προσωρινή διακοπή έληξε οριστικά καθώς εκδόθηκαν τα Φ.Ε.Κ., εξασφαλίζοντας την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία της υπηρεσίας καθαριότητας.

ΚΕΡΚΥΡΑ. Ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας ενημερώνει τους δημότες της περιοχής ότι από σήμερα Τρίτη 23/6  γίνεται εκ νέου κανονικά η αποκομιδή των απορριμμάτων σε όλες τις δημοτικές ενότητες.

Η προσωρινή διακοπή έληξε οριστικά καθώς εκδόθηκαν τα Φ.Ε.Κ., εξασφαλίζοντας την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία της υπηρεσίας καθαριότητας.

Παράκληση προς τους πολίτες: Λόγω του αυξημένου όγκου απορριμμάτων που έχει συσσωρευτεί, η πλήρης αποκατάσταση της εικόνας του Δήμου θα γίνει σταδιακά τις επόμενες ημέρες. Παρακαλούμε για τη συνεργασία σας και τη σωστή εναπόθεση των απορριμμάτων στους κάδους.

Εμφανίσεις: 950
ΕΛΕΝΗ ΚΟΡΩΝΑΚΗ

Εργάζεται στις Εκδόσεις Ενημέρωση από το 1990 σε θέσεις υψηλής ευθύνης. Ειδικεύεται στις δημόσιες σχέσεις, το ελεύθερο και το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ.